Na actualidade estímase que o xigante conta xa con máis de
90 millóns de suscriptores (e medrando) e que ademais, estánlle xerando
diariamente arredor de 100 millóns de horas de visionado. esta empresa coñece
ao detalle os gustos, intereses e “lista de desexos” dos seus millóns de
suscriptores. E que por tanto, sabe á perfección que debe producir para que os
seus clientes estean satisfeitos. Netflix, rexistra na súa base de datos, a
tempo real toda a información que o usuario xera cada vez que a utiliza.
Rexistra qué serie ve, se as chega a ver completas, salteadas ou sólo o primeiro
capítulo ou o último. Se do tirón ou semanalmente e se ao terminar busca unha
similar ou salta a outro rango diferente de xénero, etc. Recolle métricas
exactas do xénero de serie máis popular en cada país no que opera, ou cal é a
máis popular dentro dun rango determinado e cal é o tipo de contido que xera
tendencia entre todos os usuarios de internet. Cando entendeu que ela poseía os
datos (e o poder), continuando o patrón de UX, de darlle o mellor aos seus
usuarios para que nunca marchen e sigan renovando, comezou a producir os seus
propios contidos. Sólo tiña que facer que foran tan famosos como os que
distribúen os outros.
No hay comentarios:
Publicar un comentario