sábado, 2 de marzo de 2019

Netflix en auxe

Na actualidade estímase que o xigante conta xa con máis de 90 millóns de suscriptores (e medrando) e que ademais, estánlle xerando diariamente arredor de 100 millóns de horas de visionado. esta empresa coñece ao detalle os gustos, intereses e “lista de desexos” dos seus millóns de suscriptores. E que por tanto, sabe á perfección que debe producir para que os seus clientes estean satisfeitos. Netflix, rexistra na súa base de datos, a tempo real toda a información que o usuario xera cada vez que a utiliza. Rexistra qué serie ve, se as chega a ver completas, salteadas ou sólo o primeiro capítulo ou o último. Se do tirón ou semanalmente e se ao terminar busca unha similar ou salta a outro rango diferente de xénero, etc. Recolle métricas exactas do xénero de serie máis popular en cada país no que opera, ou cal é a máis popular dentro dun rango determinado e cal é o tipo de contido que xera tendencia entre todos os usuarios de internet. Cando entendeu que ela poseía os datos (e o poder), continuando o patrón de UX, de darlle o mellor aos seus usuarios para que nunca marchen e sigan renovando, comezou a producir os seus propios contidos. Sólo tiña que facer que foran tan famosos como os que distribúen os outros.



No hay comentarios:

Publicar un comentario