viernes, 3 de mayo de 2019

A publicidade

Na sociedade cada vez máis conectada na que vivimos, a publicidade está en todas partes. Resulta practicamente imposible escapar dela a pesar do avance de fenómenos como o ad blocking.
Está presente en todos os dispositivos e medios de comunicación. É omnipresente. Pero, a pesar de todo, a televisión continúa posicionada como a mellor das plataformas cando se trata de chegar a grandes masas de público. Non resulta ningunha sorpresa se temos en conta as cifras de inversión publicitaria.
Pero hoxe non queremos falar de métricas. Queremos facelo do que realmente fai que a publicidade en televisión alcance as súas metas e cumpra cos obxectivos. Para elo tomamos como referencia o análise realizado por Nielsen centrada nos anuncios que mellor  funcionaron en 2016.

Para elo a firma centrouse en dous parámetros clave: o punto de recordo xerado pola campaña entre os espectadores e a correcta identificación coa marca. Todo analizado 24 horas despois da exposición a estes anuncios
¿Que é o que fai que un anuncio destaque?

1. Historias simples e optimistas
Captar e  manter a atención do espectador resulta cada vez máis unha tarefa máis complicada. E máis se temos en conta que o 64% dos consumidores declara que utiliza outro dispositivo mentres ve a TV, de acordo aos datos ofrecidos por eMarketer.
Razón pola que temos que ofrecer historias claras, optimistas e fáciles de enganchar aos espectadores. Ningún dos mellores anuncios do 2016 presenta cortes ou historias excesivamente creativas. Se centran en pezas directas que narran utilizando un pequeno número de recursos a través dos que se integra a marca.

2. Iconos de marca
Os iconos de marca axudan a vincular esta de forma sinxela co contido creativo que as presenta. Todos os anuncios contan con campañas que podemos denominar de “legado”, que xiran arredor de iconos de marca recoñecibles por todos.

3. a marca ten que aparecer pronto
Nielsen, do brazo da neurociencia identificou que os espectadores mostran maiores índices de compromiso con un anuncio durante os seus primeros 10 segundos. Este é o espazo de tempo que, como máximo, a súa marca debe tardar en aparecer en escena.

4. Hai que construír una conexión emocional
Empatía e anuncios emocionalmente evocadores. Dous elementos que combinados da forma correcta teñen un poderoso efecto.


No hay comentarios:

Publicar un comentario