Que tipo de programas de televisión ves? En que momento do
día o fas? E o resto de membros da túa familia?
Quizais non repares nunca que na forma en que consumimos
contidos audiovisuais tamén se produce unha desigualdade de xénero. Pero a
realidade é que si. Máis do que crees. E así o pon de manifesto «AV Next», o
informe de Ymedia sobre o consumo audiovisual en España.
Segundo os datos que solicitaron aínda existen importantes
desigualdades entre xéneros pois, mentres o 55% das nais teñen o
seu momento de consumo audiovisual soas ao longo do día e á vez que executan
outras tarefas, o 36% dos pais consumen audiovisual de forma
individual e en horario de late night, a partir das 22:30.
Así, segundo sinala o informe, as nais realizan o maior
tempo de consumo audiovisual a través da pantalla de TV, vendo canles
convencionais ou de TDT e fano sobre todo polas mañás ou na tarde e mentres fan
outras tarefas. As nais concentran máis do 60% do seu consumo en solitario
antes das 20:30 horas da tarde, unha cifra que se reduce ao 40% durante o fin
de semana.
«A tele está de fondo mentres se realizan outras tarefas
(pode haber radio)», di o informe sobre o momento típico no que as nais poden
dispoñer da pantalla para elas. Informativos e faladoiros é o tipo de contidos
que consumen nese contexto.
Os pais con todo teñen o seu momento de gran consumo pola
noite, no horario de late night, no que gozan da pantalla para eles sos e
consumen contidos de pago, como series de HBO ou Netflix. Do consumo de
televisión que as parellas fan en días laborables o 40% faio o pai en solitario
no Prime estafe e no Late Night. A franxa que máis ven os pais sos vai desde
as 22:30 ás 24:30, na que se concentra o 20% do seu consumo, sobre todo os días
laborables. Aínda así, o momento de gran consumo é o de horario ?prime estafe?,
o de máis audiencia, cando a parella contempla as series que gozan xuntos.
Antes houbo un momento para os nenos, en horario de tarde, e
un momento familiar no primeiro horario de prime estafe. Neste tramo familiar,
durante os días de semana, son os pais os que elixen os contidos e os fillos
fan un consumo multipantalla, ao utilizar o smartphone ou a tablet mentres ven
a TV. O momento familiar en días laborables prodúcese no acces primetime e as
dúas primeiras horas de prime estafe ata as 22:30, onde se reúnen fronte ao
televisor máis dun millón de familias. O 35% do consumo dos nenos en solitario
o fin de semana prodúcese na franxa de mañá desde a 7:00 ás 14:00.
Segundo ponse de manifesto no informe, o momento familiar
adiántase á sobremesa e á tarde durante os fins de semana, unha franxa que
comparten case un millón e medio de familias. Ademais, durante os fins de
semana os papeis invírtense. Sábados e domingos son os fillos os que elixen os
contidos e os pais os que pasan a facer multipantalla cos seus teléfonos ou
tabletas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario