sábado, 4 de mayo de 2019

O futuro da produción audioviusual en España


Se es un profesional inmerso na industria audiovisual, seguramente xa saberás que o sector está pasando por un dos seus peores momentos na historia de España. Todo como consecuencia da crise xeral que está afectando ao aparato produtivo del país.
pois a dependencia desmesurada do sector produtivo en relación coas empresas de construción e o sector bancario xerou o peche de moitas empresas, incluíndo compañías dedicadas á produción e postprodución ata canles televisivos.
E é que tras non poder cubrir os gastos e os salarios, as empresas audiovisuais víronse forzadas a pechar as súas portas. Pero, como luce o panorama hoxe en día, cara onde se dirixe o futuro da produción e postprodución audiovisual? Vexamos.
Un dos motivos que desencadeou a gran escala a caída do sector, radica no armazón empresarial que durante moitos anos estivo estreitamente ligada coas subvencións e axudas.
A costura desta excesiva dependencia comezou a notarse moitísmo, impedindo o crecemento da industria audiovisual de xeito independente.
Con isto quedou demostrado que o sector é demasiado vulnerable ante as crises económicas dos últimos anos.
A crise tamén provocou a caída do sector publicitario. Así que o modelo actual de publicidade parece estar chegado ao seu final, pois as grandes empresas non desexan publicidade para a televisión (o medio de difusión publicitaria por excelencia).
Internet parece ser a única vía de escape para a crise, pero os orzamentos son tan pequenos que ofrecer un bo contrato para facer un anuncio de calidade pasou a ser unha utopía.
En definitiva, as grandes empresas audiovisuais foron as máis golpeadas polo baixón xeneralizado dos orzamentos e, moitas compañías como método de supervivencia han ter que diversificar a súa produción a través de procesos de regulación de emprego.
A verdade é que o panorama cada vez parece pintar peor, o que está provocando a preocupación de moitos que hoxe día se preguntan: existe unha solución para revitalizar o sector audiovisual? 
En primeiro lugar, a industria da produción e postprodución audiovisual segue sendo unha das máis prometedoras.
As pantallas duplicáronse e, como forma de consumo, deixa o camiño libre para que o sector rexenérese a mediano e longo prazo.
Como ocorre en calquera sector en crise, é imprescindible que a industria audiovisual do país realice unha reconstrución exhaustiva dos seus métodos de produción e diversifique os seus produtos e servizos.
En términos máis simples; o sector ten que reinventarse completamente. Sumando tamén que debe desprenderse dese sistema dependente que o obriga a nutrirse das subvencións e as empresas.
hai que crear un potente tecido industrial, pero que tamén sexa volátil e permita internacionalizar os contidos.
Porque si, a conquista de novos mercados é indispensable. Isto significa que o sector tamén debe tratar de usar unha linguaxe máis universal.



No hay comentarios:

Publicar un comentario