sábado, 4 de mayo de 2019

tendencias no sector audiovisual


Cada moi pouco tempo xéranse e popularizan tendencias de sector audiovisual e como expertos en produción audiovisual é diso do que vos quero falar hoxe.
 As novidades deixan de selo e convértense no día a día; e as que imos ver a continuación esperamos que permanezan durante moito tempo.

Resolución 4K UHD
A resolución 4K ou Ultra HD é a primeira tendencia do sector audiovisual da que imos falar hoxe. É catro veces superior a Full HD, que é o que a maioría temos nas nosas casas.
 Con todo, seguindo no ambiente doméstico, os televisores 4K baixaron muchísimo de prezo, provocando así que cada vez sexan máis asequibles.
 Do mesmo xeito,  moitos smartphones, xa gravan nesta resolución, e cunhas calidades envidiables, xeniais para facer grandes producións audiovisuales domesticas.
 Doutra banda, non está demais destacar que o 4K utilízase en sectores como o sanitario ou en aplicacións militares, onde o máximo detalle sempre é necesario

Proxección láser
Os proxectores convencionais traballan con bombillas de mercurio que dan brillo en función das súas lúmenes. Pero aínda que sexan unha tendencia do sector audiovisual, estas non se poderán fabricar a partir de 2020.
 Por este motivo, as marcas póñense as pilas e xa están empezando a substituír estas por emisores de láser azuis.
 O bloque de luz diríxese a un disco de fósforo e alí créanse as cores, dirixíndose esa luz tricolor aos dispositivos de imaxe.
 Deste xeito, obtéñense tanto beneficios económicos como ecolóxicos, pois a sustitución das lámpadas dáse cada 3000 horas mentres os emisores de láser viven ata 20000 horas.

Inalámbricos
O inalámbrico é cada vez máis popular tanto no noso sector como no tecnolóxico a nivel xeral.
 Os dispositivos wireless melloran o traballo e a experiencia do usuario. Pódese transmitir a través de redes e dispositivos, simplificando o envío de contido e facilítase o traballo a nivel técnico coa eliminación de cables que, ademais de incómodos, poden resultar perigosos.

Realidade Virtual
A realidade virtual é tendencia no sector audiovisual xa que supón un cambio en moitos aspectos que inclúen o formato de contido, os hábitos de consumo e ata o modelo de negocio.
 Ata fai nada as Oculus Rift tiñan o monopolio da RV, pero o seu desorbitado prezo facía que este novo método de goce do contido quedase reservado a un público podente. Pero a aposta de novas marcas moito máis económicas está facendo que a realidade virtual xa se atope ao alcance de todos.

Streaming
Retransmitir en directo gusta, e moito. As novas redes sociais e as novas funcionalidades das antigas fan que emitir o teu propio contido en directo estea á orde do día.
 Do mesmo xeito, poder ver TV en streaming é un dos servizos que máis se está contratando no país en materia de audiovisual.



No hay comentarios:

Publicar un comentario